BOCK OCH SKUTT PÅ RUNDBANAN :)

en vild men nödvändig tur på skolhästarna idag!

synd bara att Jennis tur slutade som den gjorde, men jag tror det gick bra ändå... hon landade ju "bra" trotts allt!
 
har jag nått roligt att beräta idag då!!!

NEJ!!

det har varit en vanlig Torsdag...
i mitt Horskåp stog det att någon i min omgivning skulle bahndla mej som luft....

jag vet inte det jag, i snt fall lyckades den inte så bra för jag har inte märkt dte iaf xD

nästa horskåp blir på måndag då det blivit som en tvångs-tanke att ta en metro och läsa horskåpet!
men det är lite kul iaf.. man lyckas ju alltid attid att vända och vrida på det så att man tycker att dte stämmer och passar in på just mej...

ganska puckat egentligen...

nu ska jag sova iaf inannågon behandlar mej som luft, för det är ju inte roligt...

laddar inför morgondagens TRÅK HISTORIA.. som jag SKA! göra.... iaf börja med inan hoppträningen och förhoppningsvis göra klart också... :P

KANKSE NÅGON VET HUR ARENTINA HADE DET UNDER KALLA KRIGET..
1945-typ nu?!

snälla gör pissarbetet åt mej det är booooring!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0