ÄNTLIGEN HEMMA!

Efter en lååång dag i Uppsala!

åkte till skolan så man var där till typ 11.15 mötte upp Lina, Madde och Fia på skolan innan vi gick ner till stallet där vi fick reda på att vi skulel ha Mari då andra gruppen skulle få rida idag....
marie=onödigelktion!
passade då på att fyllaut tiden med lite träning inför julshowen, Madde tränade på sitt som går bätter och bättre för varje gång vilket är bra... hoppas att det funkar till showen iaf :)
jag och fia Tolkade efter Rudolf i ridhuset.. haha alltid lika roligt :P

Unghästarna fick sitt dom oxå, resår gjord runt magen och på brjad longering i ridhuset.
(men jag behövde inte, efter som jag redan är bäst på bebisar xD ? )

efter skolan åkte rid kläderna av och jeansen på, skulle ju till Ackis och dela med mej av mitt blod :)
Patrik han man ju inte hjja på då han redan hunnit hem när jag kom dit...
MEN på vägen från Blodcentralen mötte jag MARTIN QVARNSTRÖM! det var inte igår :)
helt kul å se dej igen! :D:D:D
hoppas vi ses snart igen, vi bör ju typ festa nån dag så vi kan ta igen lite förlorad tid... haha tänk så kul man hade i grundskolan iaf! :)

skyndade mej ut till skolan igen för JUF möte och där vart det ju typ inte allst mkt vettigt sagt med tanke på tiden vi var där...
men efter det så fick jag skjuts av Dan <3 TACK  :) först till MAX och åt sen till elevhemmet och röjde :P hehe han är ju också utslängd :P Vände på lollos säng och muppade mej lite med alla ÅLÄNNINGAR som fyttat in! dom rö typ 5stycken :O
hehe men så fort man satte foten innan för dören så ägde man huset igen :p haha saknar det lite faktiskt :P

Dan skjutsade mej sen ner till stationen så jag kunde åka tåget hem :)

och nu ska jag sova! :)

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0