6grader varmt och REGN...

...var är SOLEN?!

vaknade imorse och ville inte gå upp, hade sån lust att ställa om klockan på 8 och åka in lite senare...
MEN DUKIGA jag klev upp och gick in i duschen, åt frukost och skyndade ner till tåget...

läste dagens Horskåp som vi säger på Jälla och den varnade mej "för att idag skulle jag ta väldigt hårt på kritik.."
hehe men jag tyckte jag skötte mej ganska OK! :P

började förmiddagen med tråkig Religonkunskap som faktisk inte är tråkig.... men jag hade hellre sovit i min sköna säng hemma... diskuterade dödsstraff och det är ju alltid ett roligt diskussions ämne..
fick mup lunch, vilket inne bar tidig lunch mitt i lektionen och då känns alltid dagen pisslång, liksom idag!

iaf svenska efter religonen då vi hade en avslutande upgift om romantiken.. och det är inte kul, men man gör det iaf.
för allt ska inte vara roligt här i livet!

och det är det verkligen inte! efter Svenska B och Fika var det bara skärpa sej tänka tillbaka vad som stog på tavlan bakom den grågubben dom där lektonerna man halvsovit varje tisdag och onsdag efter middag.....

PROV! om EU och Arbetslivet typ.. och jag bara MÅSTE vara Godkänd! det var ett toklätt prov! om man pluggat!
men det har ju inte jag så jag bara hoppas på att jag har någorlunda rätt iaf:P

fick sluta hyffsat tidigt så jag han med 16.05 tåget utan problem...
hem åt middag och sen ut i REGNET till hästarna!

började med å fixa lite balnd grejorna, sen tog jag in dom blöta djuren så de fick torka lite... testade Sandrosbett och jag skulle VERKLIGEN VILJA HA ETT BETT SOM ÄR 11cm EXAKT! men jag kör på ett 11,5 och det funkar bra..
han vara bara tokpigg och ville bara springa men efter många halvhalter så varvade han ner och kom tillbaka ordentligt :)
han e fin min lille polle :D

När jag kom tillbaka var han JÄTTE kissödig så jhan fick skynda in i boxen inan jag tog ut han på gången för att borsta och ha mej.. smorde även alla grejor så de inte är stenhåra imorgon :)

Aurora fick lite tid hon också... jag var då dock jättebölt! fanns inte ett ändaste klädesplagg på mej som inte gick att vrida ur:/ så jag struntade i att ta uthenne.. men hon va nog nöjd att slippa det.... hon vart iaf ryktad och pussad på innan hon fick på sej sitt mystäcke och fick gå in i boxen igen och sova vidare :P

ka fixa en tandläkartid till henne också.....

hemma nu iaf.. sitter här på köksgolvet och försöker skriva medans 4 valpar klättrar på mej, försöker att attackera mina händer är jag skriver och har en Goldne på 35kg som är jätte avensjuk på att hon inte får sitta i mit knä när dom fyra andra får göra det..... :S
men men dom är söt aändå.. snart är lektunden slut så de kan få sova en liten stund innan de ska ha mat vid 24 och sova till klockan 6 igen! för nu har de blivit så stora att de klarar av att sova dom 6timmarna :D men de får ett mål extra på dagen då så de fortfarande får i sig så det kan växa vidare :D

nu ska jag själv ta och sova någon timme innan de ska ha mat igen!

PUSSHEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0