2dagar och 19timmar

sen förra inlägget! fy skämms Miccis för dålig uppdatering!

hehe men jag har ju så mycket annat att göra!
kan sumrera helgen!

Fredag, ingenskola MEN lekte med Sara och fixade precent till Ted (typ bästa 20års precenten ever!)
sen var det FEST och jag skojjar inte! tror faktiskt dte är första gången vi gör krogen allihopa och alla blir FULLA! haha det var iaf hur kul som hellst! slaggade på elevhemmet..

Lördag, vaknade på elevhemmet vid 10 var fortfarande full! det bådar inte gott efter som vi skulle köra till enköping där min bil stod.... tillbringade dagen på soffan ialla möjliga possisioner för att nyktratill och bli körduglig igen xD
Fläskade en Pizza och njöt av tiden med mina underbaraste Ted och min underbaraste Sara <3
nyktrade till där vid 17 och åkte hem till Ted där min bil stog för att sen ta den hem till Madde och hämta min väska jag glömde i skolan i torsdags. sen hem till stallet och mysa lite innan jag åkte hem hem för att fortsätta sova :)

Söndag, vaknade straxt efter 10 käka frulle och åkte till stallet var där till 17 då jag åkte hem och tog en vaaaarm och skön dusch sen dess har jag suttit här och ugglat :P
men nu är det mat Fläskfile potatis och sås med en fräch sallad :)

Puss hej så länge! får se när nästa up date blir :)

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0