1550kr... och alla hästarna fick fina hovar :)

Yes! började dagen med lite skönsång för lillebror som fyller 1år idag :) sjungde så vackert så han ställde sej och dansade och klappa händerna i sängen xD hehe charmtroll det där :)

efter det somnade jag om igen fast i mammas och pappas säng, sov till 9.00 för att vara exakt!
åt frukost och insåg att det var -2 grader ute... på med understället, ragsockor och ridkläder :)

sen till stallet och förbereda för hovslagaren :) han är en finurlig och kulig prick :D
han skodde 6hästar på 3timmar OCH pratade messor med mej :)

sen kom Morbror och Mamma och hejjade på hästarna :) kuligt å se Anders som morbror och inte som nån profil i tv :)
 jag fick till och med ALLA läder grejor smorda:) DUKTIGA JAG :D

hem och åt mat och fikade med mormor, samuelsson och familjen, Gabriel hade fått massor med paket, fatta han blir ju bara 1år ofta han kommer att komma ihåg den här dagen ^^ men han var glad heladagen och hans favorit present var iaf traktorn med kärran och djuren som han fick av mej :D:D:D:D:D

var hemma och döade heladagen, jag slängde faktiskt ihop en smörgåstårta med, men den var tyvärr inte så god :/
men det var ambitiöst iaf tkr jag :)

efter att vi ätit smörgåstårta komma mamma med idén att de skulle åka och simma :) jagville också! men ja hade ju dumt väntat med att rida så det var bara på med reflexerna på mej och hunden sen var det bara till och ta sej till stallet :)
 
haha det är kul å rida i mörkret, det var ju et tag sen, det är en helt annan kännsla, man ser liksom inte ens öronen tänkt jag säga, iaf inte när man red längsvägen, (skrittade bara fram i mörkret arbetet utfördes på banan men allt blir liksom mörkt runt om ,m an får mer kännsla när man rider i mörkret på nått sätt... :P

SKYNDADE MEJ HEM TILL BONDE SÖKER FRU :) och det är ju så himla kl, det är mitt absoluta favorit program :)
nu ska jag kika på Grace Anatomy eller vad det heter :P hehe så insatt är jag :P

PUSS PÅ ER ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0