137 bögar...

 i Sverige som skriver brev till en häst älskande rik rätt snygg kille som söker kärleken via tv!
är det inte rätt komiskt?!

jag kommer iaf sitta bänkad varje Onsdag klockan 20.00 framför tvn tills bönderna får sina partners :P

jag har inte riktigt gjort det jag skulle idag!

Historian tillexempelt... har inte kommit längre än till rubriken och det skulle art klart i måndags i morgon ska det redovisas :(

men jag kom iväg till Gymmet :) och jag har varit i stallet och gjort det jag skulle :)

Arbetade Sandro-tuss på stobetet med gramanen på och han gick som en klocka :) jätte jätte fin och jätte jätte kul å rida då :D

för att lyckas reda ut mitt liv som det just nu är lite knutar på så är jag insererad av Mari och gör en lien lista :)

TORSDAG!
skolan! rida + historia = få en ny chans med arbetet.
fixa flyinge resan
rida
skjutsa felicia till ridskolan

hppas att jag kommer att lyckas :)
vad ska du göra imorgon då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0