tänker så det knakar!

och endå kommer man inte fram till nått vettigt!

Jag hatar hatar hatar pengar! dom är orättvisa och ställer mest till med besvär!!!

Jag funderar starkt på varför jag går iskolan egentligen?!
jo det är ju för att jag ska kunna säga att jag gått hästhållning på Jällaskolan i 3år!
men alltså om jag bara hade skött mej och sett till att jag iaf hade G i alla ämnen skulle läget var alite annat kanske!

Men jag är i STORT behov av pengar!
nu går man i skolan, får inga betyg och inga pengar hur illa rimmar inte det!

jag är i behov av 75000kronor IDAG hellst!
varför jobbar jag inte för och tjänar pengar, kör egen bil och ÄGER hästarna själv för?

varför är det mammas och pappas bil jag snyltar på, varför står inte mitt namn som ägare på hästarna
VARFÖR BEHÖVER JAG ALLA ANDRA!!!!
jo för jag är inte tillräckligt smart, jag har ingen själv disspelin och jag prioriterar FEL!!!


JAG BLIR TYP TOKIG!!!!!!

ge mej ett jobb, typ på Natten så kanske jag kan hinna med allt jag ska hinna med och göra det jag vill behöver och är bra på?!

PUSS HEJ PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0