hej hopp alla glada

Sol, blå himmel snö på marken och -2grader :)
HELT UNDERBART! :D

har varit i stallet och lekt med Vera och Bella
Vera var först ut.
promenad i skogen och kolla på miljön
longering på banan, dock lite ömfotad.. men hon är ju nyverkad och det är första dagen med kärle i marken...
sen upp till bevis, slängde upp Runa på ryggen och det utan problem, gick ett varv på banan med henne på och det var dagens träning :)

Bellas tur! henne håller vi ju på att köra in och jag har nu satt ett slutmål på henne ;) haha
JULSHOWEN NÄSTA! ;) haha hon får den här månaden på sej xD upp till bevis liksom ;)

hahaha använde Runa som försöks kanin nu med, hon fick sitta i vagnen Kiki "körde" och jag höll i grimskafftet :D
utan problem svängde åt båda håll, gjorde halt och igång sättningar, hon har blivit en duktig liten ponny med ett fyjävl bra steg alltså :D
hoppas hon behåller lugnet heh eller ja kanske blir lugn så det funkar med henne på julshowen ;)

klockan 17.00 ska jag rida Sandro tuss tillsammans med Kik och Duell :D

det var dagens update, mycket häst är det i mitt liv nu ;)

Kommentarer
Postat av: Mari

Härligt att du äntligen fått din efterlängtade snö ;) Snart kan du ut och tolka!! :D



Kul att det går bra med alla hästarna ^^

2008-11-01 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0