väntrum uppfyller sitt namn!

Vaknade hyfsat imorse vid halv 9 =)

gick upp och gik en promenad med min mor och bror gick i ca 30min, sen hade jag bajs ont iknät igen "/
åtfrukost och planerade dagen med ett besök i uppsala och jobba någon timme, för att sen åka hem och rida min lille kuse..
men istället för att ägna min tid åt min söta så är man ju en FANTASTISK SYSTER! så mamma ringde och frågade om jag kunde förbarma mej över min syster som behövde ta sej till AKuten på Akademiska...
jo visst kan jag väl det..
satte oss i väntrum 1 där satt vi i cirkus 2timmar, sen fick vi anmäla oss och sätta oss i väntrum 2 där satt vi i 4 timmar och 20min då kom läkaren och konstaterade att det var en handledsinfalmation i senfästena...
fördröjningarna berodde på strejken så det var typ bara läkarna som gick runt där..
Mamma kom iaf sen så vi kunde hämta ut smärtstillande och sen åka till hebyridskola för att hämta min andra syster stod där i typ 30 minuter sen gick vi till bilen och min dumma snorunge till syster satte sej fram så jag satte mej på henne och knuffade bort henne efter att mamma gett upp och stängt av bilen och satt tyst!
haha
Felicia som vart ut knuffad bestämmer sej för att GÅ hem! hahahaha det är 12km! SOPA!
mamma stannade en gång och frågade, men hon skulle gå! så mamma åkta HAHAHHAH!
när vi kom hem så gjorde jag precis sm en syster SKA göra, jag tog den andra bilen och åkte ner och hämtade henne.. jävla SNOR UNGE!!

Sandro fick inte vad han behövde idag :( har inte ens vart där jue :/
Men imorgon ska jag jobba fram till unch sen blir det SANDR <3 och sen Angelica och FEST! =D=D

have a nice day my friens <3 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0