till er 23 som läser fast än jag inte uppdaterar ;)

GRATTIS TILL NIKKI! Jag är så STOLT över dej, visste att du skulle klara det..
yes! hon körde upp i sthlm idag och det gick kanoners!
så grattis än en gång <3

SJälvs så var man och slavade på praktiken idag igen, men som tur var skulle Rina köra lektion i uppsala så hon lärde åka halv 3 och jag lärde ju skjutsa henne till bussen ;)
så jag e hemma och slappar nu! eller slappar och slappar mamma har åkt till uppsala och lämnade bröderna hemma Johannes 6 Markus 7 och gabriel 7månader! så hm, ja jag vet inte om det är och slappa men så fort pappa kommer hem ska jag åka ochköpa lite krubb till hästen och sen ska jag till stallet =)
just det! jag måste ringa Marlene också angående hoppträningen imorgon ?!

Men som sagt MASSA GRATTIS TILL NIKKI <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul, så du ska alltså börja träna för marlene :)

2008-05-12 @ 16:53:49
Postat av: Nikki

Tack :D

2008-05-12 @ 20:53:42
URL: http://missnikkisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0