Sommar

Hola Sverige!

Vaknade imorse av att mamma dumpade Gabriel typ på mej.. vid 9.00
då ringde jag till skolan och sjukanmälde mej xD jag vet lågt av mej, så är det!
jag fattar inte hur jag kan ha förstört rösten så fruktanvärt heller,... jag kan inte prata på mornarna och jag har ganska ont i halsen lite nu och då, dessutom räcker inte rösten till, pratar jag länge försvinner den och ska jag skrika! no way det går inte! "/

iaf. när jag vaknade klädde jag på mej bikinin och gick ut tog fram solstol filt och ett litet bord, fram med datorn och massa plugg! och en STOR bricka med frukost!
satt ute i solen och gjorde idrotts rester lite LDS men gav upp för jag minns inte hur man gör "/
tog fram rest lappen jag fik av Lota i arbetsmiljö... fixade 2rester av 4 men en av dom 4 har jag ju redan gjort! det var ju försjutton jag som redovisade den för klassen! pluggade iaf i nästan 3timmar och fick lite färg på axlar och bröst att det ska vara så sårt att få färg på benen och magen?!

vid 12 åkte ridkläderna på och volvon startades för att hämta transporten och förbereda hoppträning i Heby klockan 14, var där nere till 13.40 red fram och så i värmen, man han var samarbetsvilig iaf =D

örjade med förhöjda bommar på volt sen ett räcke med galoppbom före och efter också på volt.. när det flöt på byggdes det upp en kombination och det var lite jobigare, han hoppade första jätte stort och landade så han smet undan det andra "/ flera gånger.. sen RAMADES DET IN ORDENTLIGT och med infångare! då hoppade han båda och det med råge det var STORA och LUFTIGA SPÅNG! haha

kom igen direkt utan av brott och han hoppade första kanon och det andra hoppae han men förbi och jag ville liksom över så jag satt av på fel sida  OFRIVILLIGT! men där stod jag utan häst!
hahaha upp igen och ajaj i knät! men över igen skulle vi hoppade den igen 2ggr sen lite vila tills banan var färdig bestämd..

det blev nr.1 räcke med 20,5m till nr.2 en oxer snettigenom till nr.3 räcke sen nr,4 a och b kombinationen och av sluta snett igenom oxer! :)

DUKTIGA DUKTIGA SANDRO! =) Det är så roligt! :)

hem till stallet och han behövde en DUSCH så det blev en dusch i kalltvatten men han klagade inte! :)
sen hagen och tillbaka med transporten..
väl hemma igen la jag mej på gräsmattan tills maten var klar så nu är axlara ännu rödare :P

har förflyttat mej från solen till mamma och pappas säng ;)

Ha en underbar kväll allesammans :)

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 17:31:38
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0