:) niiice

Sov till halv 11 efter att ha sjukskrivit mej från praktiken idag och imorgon pga. knät och dålig motivation!
gick upp duschade och sen klockan 11 hämtade jag Johannes vid skolbussen.. haha sen åt jag frukost :)

beklagade mej hos mamma och hon var så snäll så hon tröstade mej med en tank på henne statoilkort :D åkte in till Uppsala betalade sadeln och tog en sväng förbi Ultuna och bara njöt av att vra där, snackade lite skit med folket och vägde en ardenner fölis som vägde 75kg :) hämtade ett sto från uppvaket och hon var groggy ;)
sen pratade jag med mamma-stina fia jenny och Ma haha och pappa och alla andra så klart!

mej älskar dom himla mycket! =D

åkte därifrån efter att pappa slutat och åkt därifrån.. ;) tog mej upp till Gränby och jobbade några timmar innan jag åkte hem för att äta mat och åka till stallet och smörja sadeln och tränsen..
pallade inte rida idag...

Men imorgon blir dte hoppträning för Carro på heby klockan 14 också har jag lovat pappa att byta lampan över regskylten på volvon :/ men jag e inte så säker på hur man gör men det återstår att se ;)

haha

Men jag hoppas att alla har det bra därute och sover gott om nätterna <3
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0