hejhejhallå... :D

vaknade upp ur drömmarnas värd och var rätt nöjd över att dte bara var en dröm trots allt...:)
vaknade iaf av att jag fick ett SMS klockan 07.12 av Ida där det stod..
heej :) vad gör du då? Puss
öö.. jag svarade jag är bara hemma, själv då? Puss..
hah fast jag låg ju och sov och hade gärna sovit några timmar till :P
fick ytterligare ett SMS av henne där hon informerade att hon var på väg till Sthlm, med klassen för att gå på Riksdagen, och det skulle inte bli så kul...
haha okej, då vet jag ;)
så jag önskade henne en bra dag :D

haha men det var tur att det var hon som Sms:ade och väckte mej för annars hade jag nogblitt på lite surigt humör över att jag faktiskt ville sova..  ;)

somnade om och sov till 10.30 vaknade med ett ryck av att Gabriel ramlade och slog i huvet och gav i från sejett misströstrande skrik!
retse mej, grabbade tag i en handuk som jag svepte in mej i medans jag gick upp förtrappen, och då insåg jag att jag inte klagat över knät ännu???!!
hallå!? jag hat haft ont sen i torsdags och idag ska jag ju till läkaren och det gör inte ont länge??!
haha
jag gick iaf in i duschen och duschade samt rakade benen för den som bryr sej ;)
efter att jag gjort mej vacker ;9 haha så tog jag tag i mej själv och städade i ordning på rummet! golvet är fritt och klart att damsugas nya sängkläder och byrån r rensad och massa kläder kastade... så nu har jag en fräsch sommar garderob :D


Det har regnat en heldel, så jag har mest suttit inne, eller ja jag har ju städat rummet och faktiskt hämtat men bror vid skolbussen :)


och nu ska jag ner till LÄKAREN!
önska mej lycka till ;);)
haha
Puss hej! <3

Kommentarer
Postat av: mari

yääy du blgogar igen :D

2008-05-21 @ 21:39:33
URL: http://www.mariekengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0