Hallå igen =)

ojoj duktig man blivit igen då ;)

Praktik idag från 8 til 14.30, fick sluta tidigare =)
haha kanske efter mitt damp utbrott ;) ha mage å komma och klaga när man inte tar ansvar själv! vet hut kärring =)

åkte hem sov en stund, eller ja dte var meningen iaf, men mamma lämnade ju bröderna hemma  är hon åkte till uppsala.. så det var ju fullt upp! så jag lekte med dom 6och 7år och 7 månader! men det gick fint det =)

efter att pappa kommit hem åkte jag till stallet för att rycka manen borsta igenom den skitiga hästen och rida..
Lina kom alldeles lagom =) hon tog in Tammie och vi var klara sammtidigt så det bar av åt samma håll, det vart typ klätter rundan på åsen, mycket trevlans med sällskap, så trist att behöva rida själv jämt, haha också kan man ju behöva lite draghjälp närman fastnar i en björk lite nu och då ;) haha

Pratade även med Marlene och berättade att min häst har ett ben i varje hörn och inte har så stor koll på dom..
så jag ska imorgon ringa och prata med Carro för att få rida för henne en 4-5ggr så vi blir varm i pälsen och kan få en plats i en grupp för Marlene Smith =D
MEGA KUL!
Vi kan behöva nån som plockar upp bomarna efter oss ;) haha

har pratat med både Linda och Sofia på telefonen smsat med Patrik och pratat med  både Ante och Mari på msn.. MEJ TYCKER OM MARÅKER <3

nu ska jag ta och krypa ner i sängen, för imorgonär enny pissdag på praktiken! =(

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0