flytta hemmifrån?!

haha, YES! tror att jag blir utsparkad snart ^^
mama har varit helt på i flera dagar att jag ska åka och kolla på en gård hon har sett på hemnet.. ligger kanske 17km härifrån ;)
idag var det visning där och jag erbjöd mej att följa med mamma och pappa och se vad dte var för något..
trevligt stall och litet mysigt hus, dock av äldre inredning... men det går ju alltid att fixa sa mamma med ett leendde på läpparna.. haha sen så när vi kollat runt och pratat lite med mäklaren och ägarna och jag är redo att åka hem, så säger mamma att jag ska fylla intressepapperna, haha
jag ba.." men mamma jag är inte vuxen! hahahaha
men så vart det iaf mamma "tvingade" mej att fylla i papprena så ja mäklaren kommer garanterat att höra av sej till mej och höra om jag fotfarande är intresserad och redo at lägga ett bud ;)

visst skulle jag kuna bo där, men det kommer ju bli ensamt, och vem vill flytta ifrån mina träningsmöjligheter här, med ridbanor i allaolika storlekar klätterrundor sandtag att klättra i ridgropen och sandslingor i skogen, stora beten och tränare som kommer hem till en är mn ringer och beklagar sej.. bara 8km till Hebyridskola där jag hopptränar 1gång i veckan och kanske bäst av allt men som också kanske kan vara det skönaste och slippa är ju att jag har honom inackorderad hos grannen vilket gör att jag kan åka bort utandåligt samvete och ändå vet att det finns ögon som vakar överhonom och ser till att han får mat och vatten om jag inte hinner.. =)

men ja man är väl redo att stå på egna ben snart!

ska tänka på saken iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0