vart har jag lagt det?!

Det är en klassiker från min sida!!
jag börjar faktiskt lessna lite smått på mej själv...
jag är expert och då menar jag expert på att lägga i från mej grejor på 2röda =(
oftast kmr dte tillbaks men tyvärr inte alltid i rättanstider =/

nu har jag iaf packat klart tills imorgon nästan iaf det som var nödvändigt att packat innan...
har kvar nessäsär skor och lite sånt som ackas smidigast innan avfärd!
det ända som vore bra att ha just nu är iaf vart i HELVETTE jag lagt mina TÄCKBYXOR!!
de var skit snygga skit bekväma och skit dyra!
och nu är de borta! har letat genom hela huset och då menar jag verkligen hela var till och med in i gabriels garderob!

men jag kan inte hitta dom! =(

men då gäller dte att inte ramla i backen som möller sa.. haha
eller så kör jag på den att jag tar de jag brukar köra hundspann i =D
inte lika fräcka som ina jag har när jag åker bräda men de duger.. =/

ska ta och sussa tror ja så man pallar med veckan^^ haha inte för att det går att lagra sömn men men....
ska ju upp ganska så tidigt.. ska hunnit packa de sista duscha äti och fixat mej + att allt ska ut i bilen innan klockan 8.30 så dte kanske är lika bra att slå igen de blå =)

tänkte ju va social med Andreas men han skulle på fest och Patrik sover säkert.. så jag får gö det samma då!
ska säga hejdå till Möller först på MSN! haha han e sej lik han!



Det kan hända att det här va det sista inlägget på ett tag!
kmr hem 29/3 om det är en lördag.. och då är ja tillbax i bloggandet igen =)

PÅ ÅTERSEENDE =D

PUSSAR <3 och ha ett bra lov alla glada =D

Kommentarer
Postat av: Fiia

Han ju sån turling att han står kvar där när han blir kastrerad, läker och hormonerna lugnar sig och det blitt varmare ute. Nordisen i stallet vill ju ut dygnet runt så fort som möjligt så då finns en box. Sen i kanikebol hemma hela sommarn och till hösten är kerstins stall klart så då får jag ha den GRATIS hemma hos henne bara för att det är hennes häst , fett smart och jag är SÅ BORTSKÄMD känns det som !

Haha , fatta . Hon köper häst som jag ska ha !? OCH GRATIS STALLHYRA ! Mee happy
! :D
Ska åka igen nästa vecka, allt är ju inte spikat men hoppas, hoppas för vi matchar ! (y)

Haha , megalångt men du får ha det MEGABÄST i fjällen nu ! :D

LÖÖÖÖV YA BABE !!

2008-03-22 @ 20:51:55
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0