Tjoho =D

Låååååångfredag =)

Vaknade klockan 6 i morse.. hatart jag ville sova läne så jag låg kvar till halv 9 sen var det upp och äta frukost med familjen =) Myys sen packades det i hela huset för imorgon, ja då åker vi till Sälen igen =D Yipii =D

Ska snart till stallet och borsta hästen samt mocka och göra hö.. kan ju inte rida då han är sär i fötterna! =/

utan hovar ingen häst!

haha jag har dessutom ätit upp 1kg vindruvor för mej själv så här på morgon kvisten ^^ och jag kan berätta tt det var GOTT =D

haha Gabriel håller på att lära sej att äta och dricka annat än bröstmjölk så at mamma ska kunna åka utan han nånstans.. haha Pappa sitter och gör ett tappert försök med gröt och juice ^^ hahaha det blir garanterat ett bad för dom båda efter denna måltid kan jag tro ^^ kanske skulle sanera köket från grötfläckar också....
mohaha

nej nu blir det till att dra sej till stallet..

image193

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0