tjoflöjt =)

sitter och äter lassagne, och jag är MÄTT men det är ju gott så jag ska försöka få i mej det sista med ^^ haha konstigt att man tänker så jag menar varför äta när man är mätt?! men jag var ju hungrig när jag satte mej så jag får väl ta och få i mej det hära, eller så får hunden det, har fortfarande inte bestämmt mej =)

Vaknade i morse vid 9 av att mamma kkom ner och sa hej då för dom skulle nånstans, vet inte vat men jag är iaf fortfarande ensam hemma... efter att jag ätit frukost vid 10 åkte jag till stallet och myyste, ryktade läänge på gången och sen på med grejorna för att rida till gropen =) Kiki kom ut och sa hejdå för hon ska åka bort på spa och kommer hem i på söndag, hon lämnade kvar jojo ute med mej och Grase för de lekte så fint =)

jag red i väg iaf och fick med mej båda hundarna på släp tåg =) haha jojo lyssnar inte till mej så bra men han hakade ju på allt grase gjorde och hon lyssnar ju himla bra iaf så det funkade.. skrittade ända bort till ridgropen där vi gjorde lite skritt och galopp arbete och sen joggade vi hem, det är så MYYS med bra ridvägar det är liksom sandslinga flera km i skogen som är 1½m bred med kanon underlag =) ME LOVE
Fick även lädergrejorna smorda, träns sadlar och martingall.. stövlarna får vänta lite ^^

Nu ska jag duscha och göra mej fräsch för sen ska jag åka till uppsala och jobba några timmar innan jag ska möta upp Angelica... vid stationen så att vi kan åka ut till Östhammar och gratta vår vän <3

Nu är dte brådis.. ska duscha och sminka mej innan 14 för 14.14 går tåget
men först ska jag svara på ett mail jag fick av Ida tänkte radera det, men det stog att hon trode jag skulle svara först.. så man lär ju leva upp till det ^^

SAKNAR DEJ MASSOR <3 PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Fiia

Haha , nus ka ja städa satt det är fint tills ni kommer ! :D En hel del kläder att rensa utt så att säga .. *hrm* ^^)

Ses ! PUSSÅKRAM!

2008-03-14 @ 13:31:17
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0