tjo kväll igen..

.. det är rysligt så fort tiden går...
man har ju riktigt kul och hinner med ganska mycket ändå om dagarna nu för tiden,
men det man glömmer bort är ju faktiskt att lika fort som tiden går lika fort blir man äldre och äldre för varje sekund... 

uscha mej, tillbringade några minuter med min vän Nikki idag också, det var himlans länge sen det, haha det var då jag kom att tänka på det här med att man blir äldre och äldre, idag har det vart en barnslig dag, men ändå väldigt mogen och ansvarsfull, jag älskar mej själv som klarar av att vara så =)

dagen började med att jag stressade till skolan var där till 8.15 när jag då fick reda på att vi började klockan 10, men det gjorde faktiskt inte för jag tog vara på tiden och gjorde lite läxor som jag egentligen tänkte struntat i =)

hade svenska vid 10 och det var en tråååkig lärar student som hade vår lektion, diskuterade en bok vi läser och sen samlade vi kadrilj-flickor i hop oss och planerade och skrev logg bok =) KUL! det här kommer bli kanon bra =)

efter det så hade vi lunch och det var soppa med mjuktbröd, jag och Angelica muppade oss så det smittade av sej slutade med att vi satt där gymnasieelever och tuggade med öppen mun och mmmade till hur gott det var..

yes det gjorde vi =)

vi slutade för dagen där vid lunch men jag träffade min vän och tillbringade som sagt några minuter med henne också och det var inte de allra mognaste minutrarna i mitt liv om man säger så.. men KUL ÄR DET =)

tog sedan bussen till B. och vi tig en promenad på typ 1h och sen bjöd hon på fika =) ska träffa henne igen imorgon, som dessutom är FIIAS 18:e FÖDELSEDAG =) jag och Angelica.. ska åka och hälsa apå hos henne och kolla på så ska det låta efter som at jag inte fick det förra veckan =)

men iaf. tog 15.13 tåget från Uppsala och åkte raka vägen hem där jag fick nystekta pannkakor =) MUMMS!!!
mätt och beelåten åkte jag till stallet i lugn och ro, tog in Sandro och fick sälskap av Karin och Olle, mest Karin hon hjälpte mej att borsta och fixa så det blev kalas bra, hade med mej hunden idag ige och hon älskart =)

skrittade fram ute i skogen "klätter rundan" som den kallas upp och ner på åsen iaf =) både hästen och hunden tyckte dte var lika kul som jag =) Myyss

avslutade med lite arbete på banan där Karin och olle 4 och 6år hade släpat fram hinderstöd och skit och de ville att jag skulle hoppa =/ de hade verkligen slitit, men jag hade både dressyrsadel och en "oriden häst" så jag avstod men sa att jag var tacksam och gärna skulle hoppa det i morgon =) så Karin och jag ska "jobba" i stallet imogon igen som hon säger =)

är ju ledig i morgon så jag ska myysa hemma fram till typ 14 då jag ska ta mej till Uppsala för att sen bege mej till Östhammar, sen får man se när jag kommer hem =) har iaf stalldag hemma på lördagen, så vi blir inte långvariga ^^
haha

Nej nu har jag fikat och umgåtts lite med min familj, och jag måste erkänna jag älskar dom <3 och ligger nu ner bäddad i sängen och ska sluta mina blå =)

Så God Natt Sov Gott Och Dröm Sött <3<3

LOVE Miccis the One and Only

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag är också ledig i morgon :D ska färga håret då om mamma hinner hjälpa mig :)
Och på lördag ska jag iväg till en tjej och fota henne med sin häst, jag hoppas det blir bra!

Sov så gott

2008-03-13 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0