Tisdag kväll..

Hallå där, hoppas allt är bra med alla jag inte träffat på jätte länge... ja jag hoppas ju naturligt vis att ni andra också mår bra =)

var ju somsagt hemma idag.. jag har tvättat bilen in och utvändigt, jag har vart i uppsala på möte men huvudpersonen dök inte upp så det var rätt meningslöst =/ efter det instälda mötet åkte jag til Granngården i uppsala där de hade beställt hem ett täcke till mej i rätt stlk och allt.. hämtade också Brorsan vid gropen idag och pratade med angelica i telefonen, berättade att vi ska träna imorgon efter lunchen, uppsutten och framriden till 12.35 =) KULIGT!

fick dessutom reda på att jag har fått Ellen som fast häst några veckor frammåt =) så det ska bli spännande att hitta knapparna på henne och jobba ihop, det ska bli kul! =)

Jag har nu klippt ihop en film från lördagens löshoppning.. meen det tar ju tid att lägga upp på youtube.. eller så har jag misslyckats ^^

hoppas iaf att jag lyckats.. nått jag inte lyckats me idag är iaf att ha huvet med sej, jag tog bilen till tåget och sen åkte jag med pappa hem, vilket innebär att jag glömde bilen nere i Heby =S Dummt!

så nu ska jag ner till Heby igen för att hämta bilen... tänkte ta hästen på vägen hem med.. han har ju fått nytt täcke och allt =)

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0