skola i morgon..

.. imorron är det skola igen..
lektion med Mia tilll lunch och sen så fort vi ätit ska vi ut till stallet och sen ska det tränas =)
efter stallet ska jag på möte och sen efter det ska jag hem och sen till stallet =D

sitter och tittar på granfejden, haha det är ett psyksjukt program =P det finns folk till allt!!

kom precis hem från stallet, har provat ut täcket och det satt fint <3
hästarna var fortfarande ute så jag släpte ut han igen efter att vi myyst och borstat och haft oss i gången..
stackars stackars lilla asandro har fått ett HUGG på halsen så det saknas päls där :( hoppas det inte syns när det växer ut päls igen..

ne nu ska jag gå och lägga mej i sängen och om ögonen orkar ska jag läsa lite i i boken och så ska jag ringa till Andreas =D himla länge sen man pratade med han =D

image187
bit märket =(

image188
lille Sandro-boy <3


image189
manen är ryckt och täcket är på plats =D

image190
GOD NATT <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Nja, det där med hästarna är på hyllan ett tag nu... Men jag kommer lätt ta upp det så snart jag får tid. Det ser verkligen ut att vara en fin kille du fått tag i! Själv har jag ju också faktiskt fått tag på den, dock inte en häst utan en utav det mera männskliga sorten =)

Saknar dig!

2008-03-13 @ 14:41:59
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0