Natti <3

Nu ska lilla jag sooova =D
myys jag är verkligen jätte trött, försökte få lite komunikation med ante på MSn men jag misslyckades groovt!
jag började med att skriva hej och alla dess synonymer jag kunde hitta på tills jag tillslut fick ett "hej" tillbaka och sen loggade han ut =/

snackade lite med Mari iaf och det var trevlans, jag funderar starkt på att typ skapa en ataty och ställa vid stationen i Heby så hon hiner se`t när tåget swicharförbi i allhast ^^

imorron är det plugg igen =D faktiskt ganska possitiv till det fats än det är skönt att vara hemma =)
men imorgon ska ju kadrilj-flickorna göra nytta =D
så jag måste vara utvilad ^^
haha

SOV GOTT alla söta <3

puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0