Morrrr..

igår kväll när jag gick och la mej bestämde jag mej för att jag skulle sova tills jag vaknade,
alltså inte ställa nån klocka och åka till skolan.. utan jag skulle sova ut och vila kroppen..

Sov jätte gott, ända tills jag vaknade i morse klockan 8 av att mamma öppnade dörren försiktigt och slängde in ett par ridstövlar på rummet, och då hörde jag att det var kar röster i källaren... men jag somnade om och sov till 8.07 då det lät som om hela huset skulle krakelera, det var hantverkarna som skulle montera in  den nya pannan =/

JAG SKULLE JU SOVA!!!

de har hållit på hela morgonen! USCH för dom! gick iaf upp och sjukanmälde mej och nu ska jag ta och fixa morgon och åka till stallet och se om det går att släppa i hop hästarna =D

Puss så länge =)

image179

Sandro gör sej inte jätte bra på kort ^^ haha men här är han i heltformat =D

image180

Ruffe Tuss.. skulle ridit han i dag om jag inte vart hemma......

image181
nu kommer lite kort från stalltjänsten.. Fiia och jag äter Grapefrukt =) MUMMS =)

image182
så här arg kan man bli när man inte får se så ska det låta....

image183
Jälla stallet.. där jag och Fiia hade stalltjänst

image184
Angelca och Annelie var på Oxkällan, ( skolans andra stall)

image185

Av slutar me en bild på skolans MAN, haha Erik import 21 bast och tok pigg =)

kanske kommer fler kort från veckan.. men nu ska jag fara till stallet och släppa ihop pojkarna

image186

Sandro So What <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg kille du skaffat dig, blir lite avis =)

2008-03-11 @ 10:25:55
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0