hej ja har en häst som klär av sej skorna! =(

Hallåjsan!

vaknade tidigt i morse, tog bilen till skolan och var världsa duktig!!
UF jag fixade hela bokföringen och fick till ett bokslut för ett helt företag på typ 2½ timme =)
STOLTAST!
sen fixade jag svenskan med nästa svenska lektion ska det redovisas =)

LUnch med påskbord mumms tog till och med om =) jag annelie och angelica goffade =)
skjutsade sen Angelica till bussen för Annelie är en smart männsika och skulle ta emot pris för nån matte tävling =/ Orka liksom !!

Sen så bar det av mo Ica Maxi plockade ut några hundra ur automaten och ringde till butiken som säljer hästfoder i Vittinge... det var till och med en hästsportbutik?! kikade runt lite där och åkte därifrån med en säck fibergi till hästen.. därifrån styrde jag den röda mot östervåla för att hitta till HolmGård och det va inte det lättaste men alla vet ju hur dan jag är jag säger att jag ska nånstans och då kommer jag dit vare sej jag har beskrivning eller ej !!=)

och YES jag kom fram =) inte bara det .. i dag i skolan skulle man skriva på lappen hur lång resväg man hade.. och jag visste ju inte ens vart det låg men jag drog till med 4mil tänkte att nått sånt måste dte väl ändå vara..

när jag parkerade på gården så nollställde jag mätaren, gick runt på gården och fick se alla stall och träningsanlägningen och så =) sen åte jag hem och när jag stannade hemma had jag åkt 4mil och 700m =D
STOLT STOLTARE STOLTAST!!!!!!!!!!
inte dåligt för att inte veta vart det ligger ngn stans och knappt hittade dit liksom men kunde ändå säga hur långt dte var hemmifrån ^^

=D

sen kom jag hem hyfsat tidigt och tänkt att yääyy det blir ett dressyr pass på Hacket idag =) Tungt skulle det bli och mysigt i solen =D men när jag tar in kräket ser jag att han klivit av sej en framsko rejält! vart helt till mej för det såg inte bra ut, hovväggen var sönder och det fanns inte mkt kvar... =/ gick ut i hagen och tänkte att jag måste hitta skon! haha han går i en hage på typ 1½ ha och ja jag hittade skon! =) den såg ut som ett S och gick inte ens att rikta ut =/ tänkte att aja jag får väl spola av hovarna med vatten och se hur illa det är eller om jag kan dra den andra tills det komer förbi en hovslagare.. då ser jag i min förtvivlan att diagonala bak ser lika dan ut!!!!

=(

hur lyckas han liksom! skodd för 3veckor sen och hovslagaren skodde de andra i morse och struntade i Sandro efter som att han vart skodd för som sagt 3veckor sen ! VARFÖR LIKSOM!!!

så det vart till att åka hem hämta pappa med ryggskott flörta med Kiki och få två gamlaskor från hennes import och slå på.. flötrtade till och med så bra att hon slog på dom åt mej så pappa fick vila ryggen =D TACK

så han fick gå in tidigt idag... och fäller som få gör han med! kanske lika skönt för han att vila en vecka nu, medans jag åker skidir =) yiipey =D

Nu är jag så sjukt trött! tror jag somnar på sört!

GLAD PÅSK PÅ ER!

God Natt Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Blläää för ekonomi och skit ! Vad är det för svenska som ska redovisas ?

PUSSÅKRAAAM !

2008-03-21 @ 11:54:10
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0