Godmorgon i Solskenet =)

Fiiint väder idag =) LYCKA =)

Vaknade 07:59 fast jag ställt klockan på 08:00 solen sken rakt in i sängen och jag fick kännslan shit jag har försovit mej och klockan måste vara minst 9! meen det var den inte, jag gick upp drog på mej mjukisar raggsockor och en luvtröja sen in i bilen och mot stallet =)

på vägen till stallet var jag tvungen att kolla mobilen för jag drömde i inatt att jag pratade med Björn och han var mer eller mindre hysterisk och frågade om och om vart Ante var nånstans och om jag var där?! konstigt! jag hörde verkligen hans röst! det lät så äkta... meen jag hade inte pratat med honom, och det kanske var lika bra det för om jag pratat med han då hade jag också vart och lekt med bilen i uppsala och fått tala mej ur 2stycken polis träfffar..

haha ibland är det fruktansvärt roligt att drömma..

iaf. så mötte jag Uffe på vägen till stallet och båda körde kanske lite förfort på de smala dåliga grusvägarna, kanske för att man tnker att här åker INGEN ivanliga fall varför skulle det åka någon här en söndagmorgon ?

men vi stannade så fint i kanten så vi kunde passera, kom fram till stallet och han måste ha gett dom kraftfodret för de hade jag haft upp i burkar och ställt i foderkammaren igår och idag var de borta och ästarna såg nöjda ut...

Böt täcken på halvblodshästarna och då kom Marina som också har häst där och skulle bara kika läget om det var nån stackare som förbarmade sej att släppa ut dom.. men då var vi ju 2stycken och det gick mkt smidigt ponnyerna gick löst ut och Duell och Sandro leddes ut.. och de hade vår i kroppen ska jag medela, + att de fått stå inne till 8 när de ivanligafall får frukost vid 5! men iaf så står de ute och äter sitt frukost hö nu =)

ska dit och rida snart tänkte jag för det är HIMLA fint väder =)
och idag ska jag åka til Sigrid utanför uppsala och kolla in hennes stall och se om det är nått att ha praktik i..
fast jag tror jag vill vara på stall Holm utanför Heby.. det vore ju såå mkt bättre!

Men nu ska jag jaga upp resten av familjen med lite skön sång^^ och sen ska vi äta frukost =D

GOD MORGON <3 ha en bra dag allihopa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0