God natt igen...

.. USCHA vilken lååångdag =/ gick upp klockan 6 vaknade till den hämska väckningen på mobilen.. ska nog ändra för jag blir helt irriterad varje morgon! =/

Men man kommer ju upp iaf och det är huvudsaken...

åkte till skolan och hade sådandära Mia Lektion fram till lunch och vi pratade om självförtroende osv.. haha och jag tkr verkligen inte om kuratorn som gämt ska vara med och bara vara allmänt ful! stör mej på henne..

efter lunch iaf så hade vi idrott och sen åkte jag och jobbade några timmar gick en promenix och fikade..

efter det satte jag mej på bussen till Örsa efter som att jag var bjuden på middag och kalas hos Veronica Samuelsson.. haha jag somnade på bussen och och precis när bussen stängde dörrarna slog jag upp de blå och insåg att JÄKLAR jag är i Örsundsbro!!! det var på sekunden att jag missade att kliva av! =/

men kvick i benen som jag är så kom jag av och fick gå tillbaka en hållplats där mamma sen kom och hämtade mej =)

det var terevlans att träffa dom igen för dte var ett tag sen =)
Det bjöds på Kycklinggryta och ris
=D min favorit =)
sen fick vi bullar kakor och tårta =D alltid gott med trevligt sällskap =)
på lördag åker vi upp med dom till Sälen och tillbringar 7dagar 24.7 innan för samma väggar =D MYYYS!

Åkte där ifrån straxt efetr 20 och insåg då att jag absolut inte skulle palla rida det är dessutom kallt och MÖRKT! benskydden var dessutom leriga!!

så jag åkte till stallet fixade mat och klappade på han i hagen! sen satte jag mej här efter att ha klätt av mej till underkläder... så ja här sitter jag i BH och trosor i köket..

men jag ska ta och borsta mina gaddar tvätta mej och sen ner i sängen och bara myysa i en varm säng!.. (ensam =/ gör gärna sällskap ^^ )

SÅ jag önskar er alla en GOD NATT med skön sömn med ljuva drömmar <3

PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag älskar att du inte gillar din kurator bara för att hon är ful... Jag tycker det är en jättebra anledning till att inte gilla någon! Bra att du är på samma spår som jag =))

Puss på dig Miccis =)

2008-03-20 @ 13:09:30
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0