god natt, dröm sött och sov gott <3

det ska iaf jag göra =)

det har varit en låång dag och så här komer nog de allra flesta dagar att se ut..
vaknade 06.15 gick upp klädde mej och gjorde mej i ordning, åkte till tåget som gick 07.11
och sen bussen ut till skolan som gick 07.55..
började förmiddagen med att prata värdelös jävla EKONOMI med en lärare från särklassen... men det kan ju vart nyttigt att ha hört det där nån gång med...

sen var det lunch och jag var verkligen jätte hungrig,men dte var äcklig prinskorv med spenat =/ åt iaf för ja va hungrig!! stressade efter dte ner till stallet för en kadriljträning med flickorna =)
bestämde oss för att prova hoppa "huset" som vi var 11stycken som bar in det för det vägde verkligen ton! men 11 starka hästbrudar tog i och fick det på plats, haha Tack för hjälpen 1a

börjad iaf att hoppa lite smått och jag hade en jätte obekväm väst på mej, men ja tänkte att den gör bärgis nytta när jag ramlar av... meen jag satt kvar, trotts ganska obalanserad ridning från min sida.. det känndes som att det såg värre ut än det kändes vissa ggr. för jag är ganska nöjd med min ritt trotts kass underskänkel och ganska stora språng.. det är iaf typ 90högt och 90 brett och 2m långt.. och när det är av hus form känns det STORT!
men gasch så kul det är =)=)

vi sattsar verkligen på det här nu =) var in i snicken idag och fixade så vi skulle få grejer så vi kan fixa ett ko-hinder.. också var jag och bstämde möte med rektorn nästa måndag ang. sponsorer och så, apropå sponsorer har vi fått iväg ett mail till LRF och frågar om de vill vara villiga sponsorer.. imorgon ska vi även skriva loggbok från i fredags =)
DUKTIGA DUKTIGA VI <3

efter ridningen fick jag skjuts av Natta och Nikki till Gränby så jag kunde handla en påsebilar, sen skjutsade de mej vidare till mitt möte hos den nya tjejen jag ska ledsaga, fick fika där och bestämde att vi skulle ta en promenad i morgon klocka 13. det tror jag kan bli ganska så bra =)

åkte hem med 17.13 tåget och pratade med Malin, så det gick rätt fort hem faktiskt =)
tog bilen direkt till stallet, men de hade precis fått sitt hö så jag åkte hem och åt själv och pratade lite med mamma och gabriel, efter dte åkte jag till baka till stallet men det hade hunnit blitt mörkt så jag tog med mej hunden för jag vågade inte själv ^^ haha,
tog in borstade och på med alla reflexer, red typ 35 minuter på banan sen tillbaka till stallet igen och fixade iordning bland grejorna.. =)
Kiki kom ut och vi små pratade lite granna, jag ska rida Duell i helgen för hon åker bort.. det innebär att jag får Mockdag i stallet på lördag, undrar hur det ska gå, jag är absolut inte insatt i deras rutiner, fattar ine ens hur det funkar med höet fast än Kiki försökte förklara och rita på tavlan och allt.. =/ haha jag måste vara trög..

men iaf på vägen hem ringde jag till Patrik, men jag hade gaska dålig sänning =( men jag antar att han hade haft en bra dag iaf. =) kanske ringer han imorgon igen =) det var ju faktiskt ganska länge sen vi sågs..
Duschade i en varm dusch ända tills varmvattnet tog slut och det blev KALLT =/
så nu har jag krypit ner i sängen och ligger här och myyser helt alena....
lyckades iaf med att väcka Ante, haha jag kan bara inte rå för att känna lite skade glädje som han sa.. haha det är liksom för långt för att han ska kunna slå mej eller nått ^^  mohaha, neej jag ska inte vara dum, jag hoppas iaf att han sover gott i natt, så ska jag ringa han imorron och hoppas på att han inte sover då... hahaha

Imorron ska jag upp tidigt igen sattsar på att åka med 07.11 tåget från heby igen...
skola fram till lunch alltså typ 11.35 sen klockan 13 ska jag träffa B. och vi ska ta en promenad för sen ska jag hem och rida =) usch, jag måste nog plugga också =/ inte roligt! =( men jag har endel att göra.. så det är väl bäst att ta tag i det då.. =/

försöker att ladda upp den dära filmen på youtube när jag löshoppar sandro, men det vill inte! jag SUGER på datorer verkligen =( USCH för teknik, men det ä ju bra att det finns andra som förstår så att det eder sej =)

Nu ska jag sova =) God Natt <3 Pussar

Kommentarer
Postat av: Fiia

Du , kom på en sak . Låg sadeln bra ?

Ses i morrn ! PUSSÅKRAM !

2008-03-13 @ 18:55:18
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0