exact 10timmar kvar..

.. sen står han i hagen =)

haha.. kan ju bara medela alla att det gick jätte bra på bröllopet och att dom var jätte fina <3
mös med min underbara släkt =) lätt den bästa delen av släkten =) älskar dom <3

Kusinvitamin var sååå stilig =) och hennes Nu varande Man lika så! (jag vill också gifta mej ;-)
började klockan 14 i kyrkan satt på andra bänkraden framifrån så vi hade lätt bästa platserna =)
Tärnorna som var Veronicas barndomskompisar Linda och Marie, jaa vad sk aman säga lika söta som de alltid vart.. fast än dom är 30 idag =P Älskar dom med.. haha

Men iaf efter kyrkan så var det mingel i typ 1½timme på Östgötanation... (ett fiint ställe)
klockan 16.30  var det sittning och det var tal och skratt och till tugg, till förrätt var det :
Rå lax med rom i samt nån getost och ljungfrusallad..

japp.. då kan ni undra hur det slutade när det började så..
haha jag har typ aldrg i hela mitt liv ens fått i mej fiskpinnar! USCH för FISK!!!

men jag satte mej ner.. och kan ni tänka er.. det var 3 gafflar 3knivar 3tallrikar och 4glas...
Men jag kollade på dom andra och gjorde lika dant!
åt iaf den så kallade ljungfrusalladen, det var lite grönsalad med körsbärstomat... och smakade lite av osten..
Till det var det VITTVIN! jag HATAR vin... meeen jag pinades! det fanns ett vattenglas bredvid^^

sen var det diversetal och prat tills varmrätten kom typ 1½ timme efter detalltså 18.00 var det varmrätt
MUMMS!!
oxfilé, potatisgratäng med grönsaker.. (SÅ SKA DET SMAKA! =) älskar kött ) dricka var då röttvin.. men det var äckligt och det tyckte min bordsgranne med, så vi beställde in Pepsi ^^ haha GOTTI GOTTI!
sen var det ännu mera tal och vise verse.. och klockan 20.00 var det efterrätt som var ÄCKLIG!
det var en tallrik med diverse ostar ett kex en paprika bit och en päronskiva.. till det draks det mer Pepsi  och det skålades med vittvin.. klockan 21.00 var det TÅRTA med Kaffe =)

gott jag och Emma (kusinen Niklas flickvän) började lessna lite granna så vi satte oss i en soffa och minglade för oss själva med ömmande fötter och klänning.. haha men ska man vara fin får man lida pin.. och vi va as snygga!! =)

Efter fikat var det Bröllops vals, såå fiint! <3<3  och efter den så for jag och min familj hem medans festen fortatte och de kommer festas ända in på småtimmarna =)

Det där med besticken gick finemang man börjar yterst och går in mot tallrikarna, de äter ,man uppefrån och ner^^ och glasen dricker man från höger med ett vattenglas allra längst tillhöger =), sen finns det oftast en sådan "servett" vikt lite snyggt på bordet som man ska väkla upp och lägga i knät.. så nu vet ni det =)

Jag önskar min käraste Kusin och hennes Emil ett lyckatill i framtiden och jag är så glad för eran skull=)
och till emma och Niklas, nästa gång är eran tur.. jag väntar^^

nej nu s a jag sova.. för imorgon klockan 09.30 kommer Sandro So What.. HÄSTEN ALLTSÅ! =)=)


Puss och godnatt, sov gott och dröm sött <3
bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Fiia

Haha , spänning, spänning .. Ring mej sen ! ;D

2008-03-02 @ 11:34:15
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0