det var länge sen man skrev godmorgon som rubrik...

men det blir ett God Kväll, även om jag skulle vilja säga God Natt =D

Sitter nu och äter en ÄCKLIG kaka =/
klev precis eller precis och precis, det var ett tag sen nu men iaf så har jag duschat! red Sandro på Hack idag och det gick himla bra =D me like, men jag skulle nog behöva ngn som kunde säga att det sitter bra för det var första gången jag red på Hack idag.. men han verkade ju inte tycka at tdet satt fel iaf för han jobbade på bra med öronen frammåt som alltid =)

red runt backa förbi hemma och sen trevbanan tillbaka till stallet.. mellan Backa och hemma höll vi på att drunkna i lera bokstavligt talat! det var lite läskigt, det såg ut att vara "hårt" men det var typ kvicksand skönkner över knäna/haserna, så det var ett styrke pass i lera med ^^ haha man ska se det från den ljusa sidan =D

men iaf så ja det gick bra och han var sej själv, jag gillart! =)
iskolan idag hade vi häst också =) Red Ellen som nu är min nya fasthäst hoppade en serie 5,5 med oxer + ett räcke.. KULIGT! =) sen var det ett kryss på volt och ett räcke på diagonal och med en oxer som avslut =D
ÄLSKAR ATT HOPPA =D

på fm, hade vi sits träning, och det var bra tydligen för ingen hade nått att säga till om så jag borde ju vara världsbäst ^^ hatar att ha TRÄNING och få höra att allt man gör är bra, varför ska man då träna?!

men VI HAR JU KUL IAF! =D=D hha idag har det varit TORSDAGS-HUMÖR, och det vill säga att vi har vart flum till 1000 =/ haha men jag älskart! =D

pratad eiaf med Patrik Eliasson idag =D stackars dom var sjuklingar.. men det verkade iaf gå åt rätt håll.. =) tur de för jag hatar att vara sjuk så jag önskar ingen annan det heller! =)

nej nu orkar jag inget mer ska sova nu! har försökt att förstå mej på det här med tekniken.... HATAR!!!! jg kan inte föra över bilder från telefonen till datorn =/ GAAAHH jah blir så les! nu ger jag upp..

GOD NATT! <3

älskar mina vänner i 2a =D och mina andra vänner så klart men speciellt er i 2a och ni vet vilka ni är =D

Puss och godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

ME LÖÖV U TOO!

2008-03-19 @ 17:00:18
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0