Det blir vad man gör det till..

Är i skolan och det är faktiskt kul =)
även om jag kanske inte är bäst i skolan på skolarbete så är jag bra på mkt annat..
Och jag ÄLSKAR verkligen att umgås med flickorna.. vi har så sjukt kul jämt! =)

haha..

vi har nyss haft lektion med mia fram till lunch.. delades upp i 2grupper, den ena halvan fick vara med Kurator kärringen och diskutera konflikthantering.. och jag tkr verklöigen inte om henne.. men men jag är ju glad iaf! och när man var med Miia så spelade vi ett spel med "Do It " och charader och lite diskusions upgifter i lag =) meen det var kul det med
haha Marie fick göra en charad " Kåt Katt Jukkar på Sopborste.." Ni kan gissa vad vi garvade =D
sen var det Äckel lunch åt sallad och är typ hungrig igen.. =/  men nu är det idrott och efter det så ska jag ta och jobba någon timme innan jag åker hem för att rida en sväng.. skulle behöva rida ordentligt idag då vi latjat ute de senaste gångerna =)

Neej nu ska jag ta och titta på när flickorna försöker klara teorin.. haha skönt att man har det avklarat =D ^^

Glada Pussar från Skolan =)

Kommentarer
Postat av: Röv£n

haha va bra att du sprider kärlek :D någon som gör de i alla fall ;) haha......
Pussis....cs i skolan imorrn!

2008-03-19 @ 21:34:45
URL: http://skutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0