den låånga dagen tar sej till sitt slut..

.. gasch, jag var jättet jätt trött, sov från och till under melodifestivalen men sen väckte mamma mej och erbjöd sej följa med och ta in hästarna och kvällsfodra =)

så vi for till stallet och tog in dom, våra hästar brukar gå in typ vid 23-24 och idag tyckte de att de skulle få gå in förtidigt =/ de trulade lite med att ta sej från hagen ( lössläpp) sen fick jag först stora duell i tammiesbox och sen bella och duell i duellsbox inann det redeut sej =)

duktiga dom är en då =)
jag tror jag lyckats med min första riktiga stalldag i detta stall, mockat gjort hö och foderhinkra samt fixat och donat ridit 2hästar och bara myyst =) hoppas jag gjort rätt med höt iaf, det tycker jag är lite krångligt om jag gjort fel =/

men iaf. jag var jätte trött innan man tagit sj till stallet men väl där och nu hemma är man ju kalas pigg =)
faaast jag tror jag ska dra mej mot sängen iaf =)


först ska jag läsa maris blogg med och kanske jag kollar in på lite fler innan jag slår igen de blå =)

GOD NATT sov sött PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Mari

Så synd att jag inte bloggat sen i torsdags då :/
Jag ska blogga ikväll har jag tänkt, har inte haft lust att nörda framför datorn i helgen :P

2008-03-16 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0