VAARAMT!

Gick upp ytidigt för att hoppa men när jag vaknade klockan 9 var det 24 grader i skuggan :/ nej tack!
åkte iaf till gropen sladdade banan och byggde upp lite teknik övningar =D
 så i kväll ska det hoppas! :)
vet dock ej om jag ska ha doglegen som jag ställde upp den, den blir vldigt sne och på 21m, TRÅNGT.. eller jag vet inte det ska ju gå, men han är ju lite och färsk min lilla söta kompis :)

dummt at göra det för svårt... men den 15 ska vi ju debutera 90 så vi bör ju ställa lite högre krav på oss snart tycker ja!

får iaf se hur det blir, som sagt det är ju några timmar kvar tills värmen har lagt sej, planerar att rida runt 21....

tills dess ska jag ligga i polen och klaga på att det är varmt ;)

PUSSHEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0