vaaarmt!

Jag smälter typ bort!

var ju till stugan igår och badade i Mälaren och dte var sköönt! Älskar att bada =)
kom hem straxt efter 12 i natt men pratade i telefon med dom glada fram till typ 1.30
sen sov jag till 10 i morse och det var himla skönt! jag tycker om att sova, tar typ igen all sömn jag missat här i livet ^^

dagen bjude på inte så mkt, nya lakan i sängen jag MÅSTE till stallet och rida! sen vet jag inte... kanske lite bada i polen men jag vet inte om jag orkar :P

ringde iaf patrik Eliasson, idag det var homlans länge sen man hörde nått ifrån han, men han var ju så klart lågt bort i ingenstans och fiskade = ingen täckning på telefonen... :( men man kanske hör från han en annan dag =D

Nu ropade mamma och vi ska åka till stugan igen, så jag måste verkligen tll stallet nu, ska nog rida till gropen och hoppa lite teknik övningar om de står kvar från i söndags =)

ikväll blir det bada =) och imorgon blir det Esklistuna-parken och sen tillbaka till stugan och Bada =D

Puss på er mina söta <3

Kommentarer
Postat av: Nikki

vad mycket du hoppar med honom!

2008-06-07 @ 23:56:57
URL: http://nikkiliito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0