piggelin!

Sov som en tok när jag kom hem från skolan idag, sov fram till 20 då fick jag jordgubbstårta =)
somnade om efter det och sen var det bara att se till att ta sej upp vid 22 för jag skulle ju faktiskt rida idag!
tog en banan och nu är det kört, jag är tok pigg! jag vill inte sova jue...
hela huset är typ tyst till och med fiskarna sover "/

men men det gick iaf himla bra att rida, tok klätterrundan mycket skritt och det tycker ju han är jobbigt! lång och låg form, perfekt!  men så fort han fick tillfälla att berätta att det är jobbigt så gjorde han det.. mycket fin i traven också ett stort +
och ett stort + även för den samlade galoppen uppför mastbacken =)
DUKTIGA DUKTIGA SANDRO =)

nu ska jag ta och lägga mej i sängen iaf.. kanske jag somnar nån gång!

imorgon är det  TANDLÄKAREN på morgonen...
sen stallet eller uppsala och fira 89:orna
sen västerås och sen landet eller
västerås och sen uppsala och gbg nation för att fira 89:orna

jag måste iaf egentligen till v.ås för jag behöver köpa en remontgrimma till hästen!
men men
får se hur det blir!
nu är det iaf GOD NATT
och imorgon är et SOMMARLOV =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0