inte trött :/

Bör gå och lägga mej nu, men jag e inte så trött ...

men måste väl det iaf...
klockan 7 ska hästarna ut i hagen och senast halv 8 ska vi vara lastade och klara att rulla på 56:an på väg mot uppsala :D

jag själv har absolut inte stora förväntningar... skulle vara super glad och då menar jag SUPER GLAD om vi kommer runt banan, men jag är ledsen tyvärr och tror inte vi gör det, men den inställningen existerar inte i mej det finns bara ett mål i morgon och det är mot sista hindret :P
men tyvärr så känner jag ju honom och vet att han stannar...
jag skiter i om vi springer igenom alla hinder.. bara vi kommer runt banan är  jag glad! för han kan hoppa det har han bevisat på träning..


HÅLLA ALLA TUMMARNA FÖR OSS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0