hejhej

Datorn är nu på lagning... kanske redan sagt det, hoppas jag får den tillbaka snart iaf ;)

det har varit en lååång helg,

ifredags var det jobb till 16.45
hus visning 17.20
hämta Angelica 19.00
åka till Lina till 20
åkte hem och lämnade Angelica hos hon 22.30
hemma 23.15
leta startlistor och plocka fram grejor till tävlingen, SOVA 01.20
06.00 VAKNA
07.10 Lasta och åk till Uppsala
08.30 gå banan, anmäla, fixa iordning sitta upp och rida fram :D
kolla in kändisarna som hoppade och sen
HEM till 15.00 lasta ur, mocka, åka hem duscha sminka mej,
åka till ICA och handla sen hem till Angelica och sen vidare till Madde för att grilla och parta loss =) start klockan 18.00 :D
FESTA FESTA med brudarna, hamngfestivalen tills Maddus vart utslängd då vi åkte hem till hon och sjungde singstar :D
hemma hos Angelica starxt efter 02.00 SOVA,
VAKNA 07.55
JOBBA 8-15
hem duscha ÄTA!!! och snart stallet..
imorgon är det jobb igen 8-17

SÅ ÄR DET ;)

har du gjort i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Frida

HEEJ! Hoppas allt är bra med dig! Mig med vet du ju att det är lite sisådär för tillfället men jag klarar mig... Det blir att gå på starka tabletter och hålla sig lugn (Vilket jag knappt gör...)



Har du kraschat telefon? Självklart ska du ju ha mitt nr. 0706122526



Snart är det höst, tycker det är dags att ses då när jag är back in city =)

2008-08-05 @ 08:20:08
URL: http://fridajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0