Hej Å Hå Så Det Arbetas (:

Hallå! haha många Ån :P

läget då?

kom precis in från min UNDERBARA KUSE! MEJ ÄLSKAR HONOM!!!! ge mej 75.000 så är han min på pappret på 2sek ;)
jobbade HÅRT idag ojoj,  inte en lat sekund inte..
först var jag lat precis som alltid efter en lång arbets dag så tvingade jag mej till stallet vr fortfarande helt off när jag kom fram tog bilen till banan typ 70m la upp 8bommar 4trav och 4galopp och tänkte typ rulta runt där i 40min och sen hem och sova!
men som alltid! när man kommer ut i hagen och ser hans underbvara ögon och han bara säger med hela kroppen hur tacksam han är =) DÅ då är det roligt och man vill bara mera! så jag rycktade igenom hela han länge.. på med hoppsadeln och sen skritta förbi banan med riktade öron mot gropen.. och OJ vad fin han är bara man bestämmer sej från början att nu JÄ_LAR!!! skuttade lite kryss och dressyrade där emellan lite öppnor och av saktningar samt galopp fattningar, efter en stund var han riktigt lösgkord och fin.. det roliga är bara att hur fin han än är innan hinder och hur stadig han än är så taggar han som FAN! drar i väg så fort han får syn på hindret och tar över i landningen tar han betett och drar i glädje... jag har inte en chans!

men efter ett drag rejs så komme rhan ner och blir fin igen.. men styrkan i att kunna samla efter hinder kommer väl snart.. jag menar vi har ju kommit så här långt på 4månader och han hoppar ju iaf ! :D

på vägen hem var han TRÖTT och jag begärde arbete ut av han in i det sista tillslut bara i skritt men ack så trött han var så det var mycket luft språng på vägen hem men han är vacker!

upp tidigt i morse och i bilen til ljobbet TRÖTT som få!
framme är det kul och man jobbar järnet till 16.30 när man då sätter sej ner i bilen och ska köra hem så slappnar kroppen av och det är nog svårt att  hålla ögonen öppna och trycka ner gaspedalen.. "/

jag ska börja åka buss så man kan sova för jag är typ en fara i trafiken på väg hem för jag lovar att jag sover för ibland kan jag hajja till och ba, oj är vi har har jag passerat järlåsa?! haha så buss blir nog bra XD

imorgon är det fredag och då fyller Lina år! Grattis till henne hela 18år! vuxen livet springer i kapp fort! plockar väl upp snygglo hos henne och åker vidare till Lina och firar henne en snabbis, men bara en kort stund för både jag och Angelica ska tävla på lördag =) inte bara vi Fia Malin och Sara T med =) så vi kommer äga hela UPKs banor på lördag =)

jag har lovat mej själv att jag kan visste ramla av 2ggr bara det är på framhoppningen och inte framför sista hindret på banan xD

håll tummarna för oss!

Nu ska det sovas så man orkar med morgondagen :D

Puss och God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0