Gråter :(

TRÖTT som få imorse, men klev upp 7 för att äta frukost och sen ta mej ner till tandläkaren till 8.40!

Tro ni jga är nå less då!
jag har typ världens snyggaste tänder! men jag hade HÅL! kan ni förstå, mina tänder har hål....
är typ fett less för jag hatar att ha hål, det här året är dessutom mitt sista gratis år!

.........................................................................................................................................................................................................................

dessutom är jag en dålig människa! Alla 89:or tar ju studenten idag,
Jag har valt att inte åka in till stan för jag orkar inte och hade dessutom en tandläkar tid i morse..
jag har massor av val för dagen...

jag hade kunnat för samvetets skull kunnat..

vaknat
tandläkaren
Jälla fira studenterna =)
hem
stallet FORT som fan!
Västerås student motagning
bussen till uppsala
Gbg nation och festa med alla glada studenter....

MEEN!
 i stället blir det nog..

Vakna
tandläkaren
hemma...
stallet
västerås
studentmottagning hos mammas kusin
Glada hästen i spiltan och köpa mej en remont grimma!
Sommarstugen eller uppsala...
har inte bestämt mej hur det blir, om jag ska ta mej i kragen och pallra mej in til staden och fira mina vänner?
eller så åker jag med familjen och åker till stugan och klipper gräs och myser med dom =)

usch! jag känner verkligen hur dålig jag är som inte åker in och står där nedanför trappan till vita huset på skolan när alla glada människor springer ut för sista gången!

men man får väl se om jag har några vänner kvar därifrån efter dagen efter som att jag inte dyker upp...

..............................................................................................................................................................................................................................

Glad sommar och Grattis till alla som tar Studenten idag =)
lycka till i livet =)

....................................................................................................................................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0