det var bättre förr... ;)

Haha, nu är det nytt igen, men det blir nog himlans bra...
när dte var folkomröstning för om sverige skulle gå över till högertrafik, svarade 91% NEJ!
hade man gjort en till folkomröstning idag om vi ska gå tillbaka till vänstertrafik hade lika många svarat NEJ om inte fler kan jag lova!
så ja man är ju alltid lite skeptisk till nytt i början, men man vänjer sej snart och inser att det är bra! =)

Det var ju ett ag sen man bloggade nu ju!
har fullt upp i stallet, med kusen =) men det går faktiskt rätt bra :D
har ju haft ganska mycket i skolan och med jobb också, men nu NU ÄR DET SOMMARLOV!
yes, var i skolan idag på skolavslutning med skönsång och tårfylda tankar om att nu är det faktiskt 11veckors ledighet från skola och underbara vänner!
lärarna hade gjort om Empty room med Sanna Nielsen till Tomma Skåp med Jällare rösrter ^^ haha
men då för stunden var det inte så mkt haha, usch man ville ju bara gråta!
JAG VILL INTE TA STUDENTEN JAG TRIVS I SKOLAN!
men nu är det iaf somarlov =) får njuta av  ledigheten innan sommarjobb drar igång och snart har man lessnat på det med ;)
nej nu ska jag läsa min vän Maries blogg..
gör dte du med!
http://majiguldfisk.blogspot.com
är här ovanför ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0