DATA HELVETE!

Vi vill aldrig lika.. nu krånglar den som bara den,
så den måste nog lämnas in nu i veckan om jag ska ha en chans till att den ska överleva...

Midsoomarn firades på svärdsjöcamping, eller den hette nått med smednäset eller nått..
iaf så var det Maddes pojkväns kompis som hade husvagn där, och det var ine vilken kompis som hellst, det var Familjen Antesjö från Örsa :S
men vi hade det helt Ok iaf :D Dansade och hade trevligt :P

gjorde ni för nå kul på midsommar då?

jag och Angelica ska iaf planera denna högtid in i minsta detalj inför nästa år... XD inte impuls åka samma dag :P
nån som har nått förslag?

__________________________________________________________________________________________

Får se vad dagen bjuder på då, ska iaf åka och kolla på en gård som ligger lite närmre Heby men det är nog inte nått jätte intressant utan kollar mest bara för att... det är ju min och mammas Hobby och kolla på gårdar till Salu :P
en dag kanske det är v´åran drömgård som är till salu :P

sen ska jag till stallet och fixa lite, kanske ska ta och rida också.. haha ag har ju ridit barbacka 3dagar i rad nu :P 4ggr på en vecka, men det är sommar och han går väldigt bra när jag rider barbacka :P

Pusshej så länge :D

Kommentarer
Postat av: Fiia

Maliin och Fiia partade järnet och nästa år måste ni planera fett i förväg satt jag kan se till att hästen inte är halt . maliin och jag måste ju följa med !



( tycker vi åker till Åland och campar ja ! )

2008-06-22 @ 17:54:49
URL: http://ingalediganamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0