wohow!

Imorgon ser dagen ut följande =)

8.00 -> Vakna!!

10.00 - 11.09 -> BUSS 848 till Uppsala

11.09 - 12.10 -> VÄNTA i Uppsala

12.10 - 13.30 Upptåg till Gävle

13.30 - 15.10 VÄNTA i Gävle

15.10 - 15.50 X-Trafik till LJUSNE

15.50 -> Björn Hämtar!! =D=D wohow!!

sen är det MARÅKER FÖR HELA SLANTEN!!!

♥♥♥



Dagen..
Jaa, vad har jag gjort? INGET suttit i soffan och varit barvakt till Johannes 6 och Markus 7
de har spelat X-box och allt vad det var och jag har typ bara slappat!
sen vid 19 kom jag på att de kanske skulle äta middag =/ haha
det vart:
 MICCIS SPECIAL köttbullar och Slaskmackaroner
(som man säger på Åland) (stuvade SWE)

Observera också at jag har pratat med Patrk också! jaa.. undrar vad som tog åt han då! haha kom fram till att det var minst 2,5 månad sen vi pratade sist för han viste inte om Gabriel som nu är 2månader och 1vecka gamal!

HAHAHA!! HAn miss tyckte också om kortet... men jag tycker inte folk ska klaga!
Bjud på er själva det gör jag! iaf!

Ha det bäst mina vänner i morgon blir det en roadtrip komunalt!

♥♥PUSSAR ♥♥

Kommentarer
Postat av: Sophié

hallå! :)
Mja, alltså han har ju gått på trav så kan kan han väl men han har inte blivit körd på x antal år så jag har ingen aning hur de skulle gå :P

vaddårå? :D

pussar

2008-01-04 @ 22:53:22
URL: http://sophiehakansson.blogg.se
Postat av: Sophié

haha jaha nej de är nog inget för lille Verner =p
Hm, min moster har en vacker tinker som dom kör med ganska ofta!

2008-01-04 @ 23:50:58
URL: http://sophiehakansson.blogg.se
Postat av: Sara

Ha det superkul i Maråker!
Hälsa alla från mig!
Puss & Kram

2008-01-05 @ 11:41:06
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0