TRÖTT efter 50mils bilresa

SHIT! jag sov till 11.34 imorse, och låg kvar till typ 12!

så skönt! =D

går dagen var helt KUL tänker att få vara med de som står dej nära på det ställe som du älskar sammtidigt!

woohow!

jag var i Maråker med Sara och fick träffa mina dialektkompisar!

GASCH jag verkligen smälter av deras dialekt.. haha Jag blir Kär, tror nästan Sara också vart det..
kanske skulle ta och lära rixsvenskan lite godingar..

men en sak är säker!
 ett sår LÄKER och nått som är sönder som tex. en vatten kran LÄCKER!!

FATTA FÖRSTÅ DET MINA VÄNNER!♥

HAHA

ska försöka att träffa de en gång till innan den jäkla skolan börjar igen! =/

usch! hatar skolan! vill inte tillbaka!

Dagen har iaf bara varit en slappdag i soffan..

mamma och pappa åkte till uppsala och lämna johennes och marcus hemma så jag är typ barnvakt..

och

jag har suttit typ as länge och kolla tåg tider med upptåget till gävle och sen xtåget till ljusne..
och när jag typ ringt överralt och kollat alla hemsidor. och skrivit ner alla alternativ och tagit ut ett exempel som matchade både tur och retur! så stängde jag det utan att spara!!! =(=(=(

NÄR SKA JAG LÄRA MEJ!?



image94
bröderna... typ iaf Johannes..
 ha en bra dag..

PUSSAR♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Fiia

Haha , okeej , vet att ja inte är lika stor datanörd som du men gör ett försök ! ^^) ;D

2008-01-04 @ 22:01:49
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0