Tack och lov..

Skönt att höra din röst igen! hoppas du kommer snart!
jag har satt upp fina tavlor i ert rum och ni har fått Egna Tandborstmuggar, nya tandborstar, egna skyltar ovan för era handdukar! och din säng är bäddad  =) Hoppas ni kan känna dej som hemma trots allt! =)

Nu när jag är lite lycklig! så kan jag berätta att jag har fått nya ridbyxor, inte riktigt mina favoriter! men jag är näjd endå... nu håller jag på att gå in dem.. konstigt hur stel man är när man inte gjort nått speciellt.. och hur varma musklerna är efter ett ridpass.. då kan jag gå ner i spagat och tänja mej åt alla håll.. haha ( så vida man inte sträcker nacken...) men det bjuder jag på! =P

Idaghar jag städat bland ALLA mina hästgrejor och ställt in dem så fint bredvid bastun efter som att jag inte har nån häst i stallet känns det bara dumt att de ska slitas i kyla och fukt när de kan ligga inne.. GACH så mkt läder det är... helt sjukt! nu ska jag bara flytta grejorna som stod där innan ut i stallet.. =) haha får se hur glad mamma blir på det sen, när hennes möbler hamnar på skulle och mina häst grejor hamnar inne.. =P

Ha det bäst! Pussar <3


SYNS I KVÄLL... det här löser vi!

Kommentarer
Postat av: Röv£n

jag kom på en sak! vi hade aldrig våran glöggkväll när vi skulle testa göra engen gögg och istället för saftsoppa så skulle de bli glögg soppa! ;D vi får ta de nästa jul pussis ;D

2008-01-26 @ 16:31:47
URL: http://skutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0