Somnar som vanligt..

Det är helt sjukt, jag har ta mej fa* typ ALDRIG sett en hel film.. somnar alltid i mitten i början eller i slutet..
nu har ja sett sherek den 3:e men somnade efter halva och vaknade när det var 2minuter kvar och var tok pigg! =S
Vad lider jag av... köpte godis också, men det är nått fel jag är inte sugen, tar jag en bit känns det som att jag ätit ett kilo minst! =( hmm..

HAHA,

medans vi såg filmen när jag höll mej vaken..så drömde Grase nått, haha undrar vad det var hon skällde en gång jätte högt och ljust ch sen låg hon och morrade jätte länge... hahah Tänk om man viste vad det var...

Nu jäklar från och med Måndag ska jag ta tag i jobbsökandet, haha har ju inte gjort det sen jag sa upp mej.. har ju alltid haft hästarna som "extra knäck" men nu har man ju inte det längre! och så fort jag har ett jobb ska jag fixa häst också! får se hur jag löser det! Men SKA det ska jag iaf!

Nu ska jag gå och sova vidare..

SOV GOTT och DRÖM SÖTT! <3

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0