Sluta aldrig förvåna er...

... när det gäller era "vänner".. rätt som det är finns dem inte där längre!

sitter på elevhemmet nu ute i korridoren för här har jag hittat internet.. haha ( TACK GRANNEN)
skrev ju som sagt prov idag och det gick himlans bra faktiskt..

har pratat lite med mamma fram och tillbaka även ringt Miche som är i Frankrike men han kommer inte hem förens måndag kväll... suck! ( Tror det är Pridamerix va? ) äsch, jag har ingen koll där var han iaf..
ringde till Kiki men hon hade tyvärr ingen plats för dem små liven... men jag tror att krisar det så kan man nog ha dem hemma ändå! fan dem får inte var så egoistiska...

får se hur det blir imorgon.. i värsta fall får man ringa till Miche igen då!

mm.. Det blir inget Järvsö i helgen! det bestämde jag exact klockan 17.55 idag! TACKAR som hjälpte mej spara tid pengar och humör!

Istället blir det en hemma helg med hästar familj och hund! MYYYS!

Tack Nikki för att du klappade på Tulle idag! =)

nej nu skulle jag vilja att det ringde någon med lite Maråkersmål så man kunde få känna sej glad ett tag!
ÄLSKAR ER! <3 IDA KOM SNART!

ha det bäst mina vänner! PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Ha det bäst själv !! (:

( Nu antog jag bara att jag var din vän men det får du helt enkelt stå ut med ! )

2008-01-24 @ 22:32:18
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0