Skola, skola återskola...

Varjedag är det skola, i största allmenhet så tycker jag faktiskt om min skola =) många bra människor och faktiskt bra lärare och det är kul att gå till skolan, men det är ju t rots allt skola och det ska man inte tycka om... så man får faktiskt klaga lite..


som nu, nu har vi lektion från 8.20 till 11.35 och vi ska prata och tänkna och skriva ner tankar om hur vårat studiebesök på patologen kommer att beröra oss...  ja, nästa onsdag ska vi åka till Patologen i Uppsala och kolla på döda människor, eller vi ska få se vad som händer efter döden så att man inte ska behöva gå om kring och vara rädd, men jag är rädd för döden, även om vi nu får veta att vi blir tvättade och ombytta och att våra nära och kära får gå in och se oss döda så vet man ju ändå inte hur det känns... det skrämmer mej!


igår, var det Tisdag och vi hade Stall hela dagen, vi fick våra fasta hästar och jag fick så klart RUDOLF! <3
vi hade på förmiddagen Sitsträning och jag med Sofia, Maria och Kajsa satt på Rudolf, det gick faktiskt himla bra, MEN efter min sitsrunda så skulle jag bevisa hur vig jag är och då säger vår lärare att hon kan minsann ligga på rygg och få fötterna överhuvet med raka ben?! så jag var ju tvungen att prova hennes jävl* yoga stälning, hahah och vem har nackspärr och typ grinar illa hur hon nu sitter / står/ ligger... JO JAG! ajajaj!!
men min vän Patrik gav mej nån salva från Grekland, hm.. ja man vet inte riktigt vad det var för allt stog på grekiska! haha typisk Patrik grej.. men det kändes mycket mycket bättre före stunden! TACK! men nu har jag ont igen... ajaj




Nej nu sk ajag skriva ner lite tankar om PATOLGI besöket..


PÅ ÅTERSEENDE, PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Mari

Vad läskigt att gå och se döda människor!
Det som gör mig rädd för döden är att de som jag håller nära och kära faktiskt kanske kommer att se mig död. Jag tror inte jag skulle vilja se mina kära döda.. Vill nog minnas de som de var i livet, jag misstänker att de ser rätt konstiga ut :/ Typ bleka och kalla :'(

2008-01-23 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0