Sitter här, NAKEN..med Tim... haha

Det är inte så farligt som det låter.. jag har duschat och har handuk runt min underbara kropp, haha och tim och jag läste precis blondinbellas bögkompis blogg.. www.perrobin.blogg.se eller nått... ( har nått mupp med färgen på länkarna så man måste stå med musen på den för att kunna se... )han e lite läskig faktiskt =/

Men iaf. igår kväll innan jag gick och la mej fastnade jag i en vild diskussion med Patriko ch Dan om skatter och benisnpriser osv. osv.. i förrgår var det ju krig som diskuterades och jag fick lära mej att Stalin bodde i Ryssland...
Medans vi diskuterade skatter och bensin så skrev duktiga snälla underbara jag Dans Jävla rester från Farmen Jälla.. VARSEGOD! somnade sen bums och vaknade självmant i morse vid 7 usch tänkte jag och somnade om tills klockan ringde vid 7.30 så jag kunde snoosa till 07.38 det behövdes! =)

nu kommer det folk i korridoren och här sitter jag =/ haha men det bjuder vi på! =)

vi hade LBS hela dagen och jag har räknat foderstater till kor som aldrig förr =) kul när man förstår! =) och det blir RÄTT!

åt lunch och åkte med tim tillbaka till elevhemmet gav Tim datorn och sen var det en VARM dusch till nacken som behövdes, och jag mår riktigt bra i den nu lite stel och öm bara! =)

mamma kommer och hämtar mej här efter 14 och då ska jag åka hem till mit underbara HEBY!
ska ringa lite samtal då.. vem vet jag kanske ringer just dej... =) haha annars kan ju alltid du får inga till mej för jag tycker det är himlans kul när nån ringer till mej.. =)

ska gå och klä på mej nu! PUSSHEJ <3

JUST DET! Jag och FIIA fick brev av vår älskade MALIN idag! =) TACK!!!

Kommentarer
Postat av: madde

Miccis, de heter LDS inte LBS :P

2008-01-25 @ 14:45:40
Postat av: Fiia

JAAA!! DE FICK VIIII ! :D

2008-01-25 @ 14:58:37
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Maliiiin :)

Jaaaa klart ni får brev av miiig, svarar ALLTID !

2008-01-25 @ 22:36:22
URL: http://zonette9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0