sista timmarna på helgen

JA, nu börjar det dra ihop sej till vardag igen..

Det har vrit en skön helg med via och sällskap med familjen =)
Idag var vi somsagt på bo och såh beemovie haha den var lite kul faktiskt! =D
sånndär humor för vuxna och barn på olika nivåer det är kul!  för vuxna och barn kan skratta åt smma saker...

efter bion lämnade vi av mina saker på elevhemmet så att jag kan åka raka vägen till skolan imorgon utan packning! tack mamma =)

Imorgon blir det en mjukstart på veckan.. börjar 12.35 med Clinic med Jens Fredriksson och efter den är det ESTET kanske skulle ändra inställning.. det blir ju trotts allt vad man gör det till! =)
från och med nu inget negativt om esteten! =)=)

ååå. jag kollar på one three hill, hatar att se det nu när man inte sett det på evigheter man vet ju int evad som hänt..
på elevhemmet har vi liksom 1an 2an 4an och barnkanalen... =/ inte ens Internet!!!

Men jag SKA iaf. börja simma igen och verkligen sattsa på min ridning.. man kan ju ge det en chans iaf.
så så fort det finns ett jobb (pengar) blir det häst och ett försök på banorna =) Jag ska göra det vad folk än tycker och tänker.. för om nån ogillar mej ogillar jag den automatiskt! Jag klarar mej utan folk som orkar bry sej för mkt om andra, jag gör min grej och det kommer jag alltid att göra! =)



HA DET BÄST! ÄLSKAR ER! ( iaf. de flesta.. haha )

image69
ÄLSKAR MEJ SJÄLV! =P
det borde ni också göra..
(haha tolka det som ni vill! )




Kommentarer
Postat av: älgen

ja klart vi måste ses snart. de blir utgång 25:e iaf häng på vettja ;)

pössss

2008-01-13 @ 21:24:30
URL: http://saratingvall.blogg.se
Postat av: Fiia

Aah , esteten KOMMER bli kul för du e juh med FIIAAAH !!! xD
By the way kan ju du tävla Ruffe så tar ja Elle' ! ^^)

2008-01-13 @ 22:30:59
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0