PROV!

Hejhopp, nun var det faktiskt ett tag sen sist...
men jag har ju faktiskt fullt upp nu, har ju börjat mitt nya liv! haha

jupp, jag och nikki tränar på att kunna ha ett "förhållande" nu för tiden har vi ett "pluggrum" och ett "sovrum" haha vi bor liksom tillsammans, jag har blivit eller sk abli seriös och ge skolan mer tid jag har även sökt jobb och ska bli mer "vuxen" "mogen" "självdissplin" kalla det vad ni vill haha..
det går iaf. mycket bra, man sover mycket bättre om man har sällskap så det är lättare att vakna på morgonen för man har sovit gott! =) HELT HÄRLIGT!

aa jag har även blivit mer EGO haha om det nu går att bli det, men så är det iaf! och lite mer flickig, haha jag går ju i Nikkis skola nu för tiden..

igår, var jag på möte angående mitt nya jobb med Caroline och jag önskar faktiskt henne lycka till med bäbisen Alicia.. Trotts vårat förflutna... =)

Efterd et åkte jag hem för att hämta bilen och äta mat, åt korvstrogarnopff med ris mumma och sen tog jag med mej räkningarna och bilen och åkte tillbax till uppsala... skulle plugga till provet jag skrev idag, men det vart inte så mycket plugga det vart mera ICA MAXi lösgodis och skitsnacka, haha jupp så var det...

Får se om det visar sej på dagens JÄVLA prov i LantbruksDjursSkötsel det hade faktiskt varit LÄTT om man pluggat, men nu har jag inte det och det här gick vi ju faktiskt igenom innan Lucia... MENMEN man skulle haft lite mer självdissiplin!

På Lunchen tog jag Fia och Malin en promenad i skogen med yxa och tång för att själa granris till våra hibnder vi ska hoppa idag och ha i morgondagens show! =) så nu ska jag byta om och gå ner till stallet för att hoppträna en sistagång innan uppvisningen! men det kommer gå kanon bra för vi ÄGER!



Ett litet förlåt till Frida, haha jag älskar din dialekt med men hör man nån från Maråker smälterman.. hahah hör jag er dialekt så blir jag lite full i skratt och tänker på dej !!!!! =) saknar dej massor!

HA DET BÄST!

och ett ha så kul i helgen Nikki!

TREVLIG HELG TILL ER ANDRA OCKSÅ!

PUSSAR <3



Kommentarer
Postat av: Bea

fin blogg du hade :) älskar hästar :D har själv ridit.. :P kram

2008-01-18 @ 13:46:49
URL: http://theperfectdrug.blogg.se/
Postat av: nikki

Hörde att det hade gått jätte bra på kadriljen :D
Kul!

Tack, ha en bra helg du med

2008-01-19 @ 16:37:09
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0