Orka ödsla energi...

Jahopp då var den här dagen gången och det har blivit kväll.. typ!

idag har jag vart ute och blivit blöt för det regnar! fatta det regnar i Januari!!!
Har även pratat med Stefan Samuelsson och imorgon blir det Bio! ^^
vi ska se bee movie Det blir Jag, pappa, Stefan, Johannes, Marcus, Rafael, Vendela, Rebecka och Felicia
kuligt ^^ klockan 13.30 ska biljetterna hämtas ut så det blir staden imorgon.. undrar bara om jag ska åka till elevhemmet i morgon eller på måndag?! det återstår att se..

Oh vet ni vad?! OM EXAKT EN MÅNAD FYLLER JAG ÅR! =)

wohow! aa.. hoppas det är snö då! =)

Har fått höra tat det snöar som bara den i Maråker :( hm.. jag vill också ha!
får väl åka dit nåndag, men nu är det fullt upp några helger framöver och Ida ska ´komma nåndag också har ju ante och Björn fått försej att dem också ska komma.. Fattar inte vad man ska göra hemma hos mej! ?
MEN NI ÄR VARMT VÄLKOMNA 24.7

Nu ska jag åka till Ica och köpa lördagsgodis kanske.. får se om jag gör det eller inte! konstigt, jag har alltid varit värsta godisråttan så huvet säger ÄT GODIS 24.7! men jag är inte sugen fast jag är det.. hmm svårt att förklara!

MEN ha det bra ! <3

pussar

Kommentarer
Postat av: Fiia

För ooom , vi har stalltjänst samtidigt kan vi rida Ruffie och Tjockellen massor ;D Har ju inngen häst längre ja satt behöver rida så mkt ja kan !

Puss pådej sötnos , ses på mån ! (:

2008-01-12 @ 19:40:46
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: älgen

miccis heeeej pudding. allt bra med mig, hur är det själv? puss

2008-01-12 @ 21:22:26
URL: http://saratingvall.blogg.se
Postat av: Madde

Alltså, de här med godis. Ja har samma problem, förut åt ja godis jämt. Men nu har man inge godis så kan man ju bli lite sugen i bland, men när väl köper så vill man inte ha de längre. Himla jobbigt! Ja har inte ätit lösgodis sen jullovet började. Bra jobbat va? :P haha LOVE U

2008-01-12 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0